Ny skrivare

Idag har jag köpt en ny skrivare . Det är en Photosmart Plus från HP och har både skanner och kopieringsapparat. En kul finess som min gamla skrivare inte hade är en liten skärm där man kan se bilder och foton innan man skriver ut. Det är jättebra eftersom det kan bli dyrt med bläckpatroner och man vill heller inte slösa på fotopapper i onödan. Jag köpte min skrivare från SIBA men skippade försäkringen som verkade väldigt dyr, har för mig att man inte ska gå på det där snacket eftersom man i alla fall har försäkring enligt konsumentköplagen eller något sådant. Jag brukade köpa bläckpatroner på nätet från lastoffer till min gamla skrivare. Har inte kollat om dom har till den nya men det visar väl sig när färgen tar slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0